De landelijke cijfers tonen aan: direct mail werkt! En dat is ook onze eigen ervaring. We verzorgen dit namelijk voor tal van opdrachtgevers: van ontwerp tot verzending. Op papier (DM), digitaal (eDM) of beide (crossmediaal direct marketing).

triangle2

Direct mail: drukwerk óf e-mailmarketing

Wat is uw boodschap, wie is uw doelgroep en wat is uw doelstelling? Deze vragen staan centraal bij het bepalen van de juiste vorm van uw direct mailing. Bij de ene boodschap en doelgroep werkt een verrassende papieren mailing het best, terwijl u bij een andere marketingactie beter e-mailmarketing en/of social-media-marketing kunt inzetten. We adviseren u er graag over, op basis van ervaring én met kennis van de landelijke tendensen. We ontwerpen uw direct mailing én we versturen ‘m.

Direct mail: inpakken en wegwezen

Hebt u de keuze gemaakt: papier of digitaal? Dan moet uw direct mailing nog de deur uit. Laat dat ook gerust aan ons over. We houden zelfs de database en de reacties op de verstuurde direct mail voor u bij. Wilt u een gratis antwoordnummer? Maak gerust gebruik van het onze.

direct mail

Combinatie van online en offline mailing

Haal het beste uit de databasegegevens die u toch al in huis heeft. Hoe? Met een koppeling tussen uw (klanten)bestand en ons mailingsysteem. Voor nóg meer effect op uw reclameboodschap kunt u uw offline uiting combineren met een online variant. Of andersom! Dat geeft de meeste reacties. Een direct mail blijft uw klanten bij, en online communicatie vergemakkelijkt het reageren erop.

DDMA is de belangenbehartiger van data driven marketing.

Direct mailing: inpakken en wegwezen

Hebt u de keuze gemaakt: papier of digitaal? Dan moet uw direct mailing nog de deur uit. Laat dat ook gerust aan ons over. We houden zelfs de database en de reacties op de verstuurde direct mail voor u bij. Wilt u een gratis antwoordnummer? Maak gerust gebruik van het onze.

Combinatie van online en offline mailing

Haal het beste uit de databasegegevens die u toch al in huis heeft. Hoe? Met een koppeling tussen uw (klanten)bestand en ons mailingsysteem. Voor nóg meer effect op uw reclameboodschap kunt u uw offline uiting combineren met een online variant. Of andersom! Dat geeft de meeste reacties. Een direct mail blijft uw klanten bij, en online communicatie vergemakkelijkt het reageren erop.

DDMA is de belangenbehartiger van data driven marketing.

Volg ons op social media

Direct mailing: drukwerk óf e-mailmarketing

Wat is uw boodschap, wie is uw doelgroep en wat is uw doelstelling? Deze vragen staan centraal bij het bepalen van de juiste vorm van uw direct mailing. Bij de ene boodschap en doelgroep werkt een verrassende papieren mailing het best, terwijl u bij een andere marketingactie beter e-mailmarketing en/of social-media-marketing kunt inzetten. We adviseren u er graag over, op basis van ervaring én met kennis van de landelijke tendensen. We ontwerpen uw direct mailing én we versturen ‘m.

Direct mailing: inpakken en wegwezen

Hebt u de keuze gemaakt: papier of digitaal? Dan moet uw direct mailing nog de deur uit. Laat dat ook gerust aan ons over. We houden zelfs de database en de reacties op de verstuurde direct mail voor u bij. Wilt u een gratis antwoordnummer? Maak gerust gebruik van het onze.

Neem contact op voor een vrijblijvend advies

Contact