Unboxing experience

Het aantal webshops groeit explosief. Hoe kun je als online-onderneming nog onderscheidend zijn binnen dat gigantische aanbod? Dat is mogelijk door meer te focussen op de ‘unboxing experience’. Via social media worden steeds meer video’s gedeeld van mensen die een zojuist bezorgd product uitpakken. Meer dan de helft van de online shoppers bekijkt eerst afbeeldingen en unboxing video’s voordat ze tot een aankoop overgaan. Een goede ervaring bij het uitpakken zorgt bij de consument voor een positief merkgevoel.

Bescherm en opvulmateriaal

Als de doos opengaat ziet de klant als eerste het bescherm- & opvulmateriaal. Dat moet dus opvallen en liefst ook een exclusieve uitstraling hebben. Accent levert het innovatieve bescherm- & opvulproduct GeamiWrap. GeamiWrap is een combinatie van gestanst kraftpapier (wit of bruin) en een tussenlaag van zijdepapier. De speciale converter zorgt dat het gestanste papier uitzet en de 3D structuur krijgt. Zo’n wikkel geeft de klant het gevoel dat hij een prachtig cadeau uitpakt! Daar kan de gebruikelijke luchtkussenfolie niet aan tippen.

GeamiWrap heeft uitstekende eigenschappen:

  • Biedt perfecte bescherming
  • Milieuverantwoord alternatief voor luchtkussenfolie
  • Zowel inpakken als uitpakken is zeer eenvoudig en gaat snel

Bron: Antalis