Brievenbusdoos vergroot attentiewaarde tussen de post
Steeds meer worden we online bedolven met nieuwsbrieven, acties en aanbiedingen die je ‘echt niet mag missen’. Hoe val je dan nog op? Daar is maar één goed antwoord op: Een brievenbusdoos tussen de post! Want hoe vaak krijgen we nog post?
Er zijn steeds meer voorbeelden te noemen van bedrijven die post gebruiken om op te vallen. Zo maakte zorgverzekeraar IZZ een opvallende mailing met een hoge attentie waarde. Niet alleen werd de mailing door 81% van de ontvangers geopend. Ook meldde 9% van de ontvangers zich middels de mailing daadwerkelijk aan bij IZZ.
En Joop van der Ende producties laat mogelijke bezoekers van musicals alvast sfeer proeven door de nieuwe brochure te versturen in de vorm van een mooie, sfeervolle mailing. Een garantie voor extra boekingen!
Wil u zelf ook de attentiewaarde van uw mailing vergroten? In ons assortiment is altijd een envelop of verzendverpakking die aansluit bij uw product of boodschap. En wij bedrukken het direct voor u. Handig!
Wilt u meer informatie hierover? Mail naar [email protected] of bel 0341-357777. Wij denken graag met u mee.